Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά (1989)

Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά (1989)

Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά (1989 - 2000)
Η σειρά οικογενειακών κωμικών ταινιών επιστημονικής φαντασίας "Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά", από τα στούντιο της Disney, ακολουθεί τις περιπέτειες του αφηρημένου εφευρέτη, καθηγητή Ζαλίνσκι και της οικογένειάς του, καθώς επηρεάζονται από τα μηχανήματα και τις νέες τεχνολογίες που ανακαλύπτει.

Η σειρά αποτελείται από τρεις ταινίες μεγάλου μήκους, οι οποίες κυκλοφόρησαν από το 1989 έως το 1997, και μια τηλεοπτική σειρά που προβλήθηκε στην Αμερική την τριετία 1997-2000.

Σκηνοθέτες: Τζο Τζόνστον, Ράνταλ Κλάιζερ, Ντιν Κάντεϊ
Ηθοποιοί: Ρικ Μοράνις, Μάρσια Στράσμαν, Κριστίν Σάδερλαντ, Λόιντ Μπρίτζες


Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα ΠαιδιάHoney, I Shrunk the Kids (1989)
"Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά"  
★★★★★★☆☆☆☆
Ένας εκκεντρικός, αφοσιωμένος επιστήμονας καταφέρνει με την καινούργια του εφεύρεση, μια ξεχωριστή ηλεκτρομαγνητική μηχανή, να συρρικνώσει τα ίδια του τα παιδιά. Παιδική ταινία του 80 με την υπογραφή της Disney. (93 λεπτά) (Ηλικία: 6+)







Honey, I Blew Up the Kid (1992)
"Αγάπη Μου Μεγέθυνα Το Παιδί"  
★★★★★☆☆☆☆
Το μωρό της οικογένειας Ζαλίνσκι εκτίθεται στην ακτίνα δράσης της νέας εφεύρεσης του καθηγητή και μετατρέπεται σταδιακά σε γίγαντα. (89 λεπτά) (Ηλικία: 6+)








Honey, We Shrunk Ourselves (1997)
"Αγάπη Μου Συρρικνωθήκαμε"  
★★★★★☆☆☆☆
Ο εκκεντρικός εφευρέτης Γουέιν Ζαλίνσκι συρρικνώνει κατά λάθος τον εαυτό του, τον αδελφό του και τις γυναίκες τους, με την ηλεκτρομαγνητική εφεύρεσή του. Στην ταινία πραγματοποιεί την πρώτη της εμφάνιση η Μίλα Κούνις στον ρόλο της Τζιλ. (75 λεπτά) (Ηλικία: 6+)







Honey, I Shrunk the Kids: The TV Show (1997)
"Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά: Η Τηλεοπτική Σειρά"  
★★★★★☆☆☆☆
Ο Γουέιν Ζαλίνσκι είναι ένας αδέξιος μεγαλοφυής επιστήμονας που σε κάθε επεισόδιο εφευρίσκει νέα gadgets και πραγματοποιεί περίεργα πειράματα, μόνο που πάντα κάτι πάει στραβά και συνήθως φέρνει ολόκληρη την οικογένεια αντιμέτωπη με ξεκαρδιστικούς μπελάδες, επικίνδυνες καταστάσεις και φανταστικές περιπέτειες. (48 λεπτά) (Ηλικία: 6+)







Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Αγάπη μου, Συρρίκνωσα τα Παιδιά (1989):




Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Αγάπη Μου Μεγέθυνα Το Παιδί (1992):




Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Αγάπη Μου Συρρικνωθήκαμε (1997):