Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)



Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)

Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)


The Parent Trap (1961)
"Η Αδελφή μου και Εγώ"
★★★★★★★☆☆☆
Δύο δεκατριάχρονα κορίτσια, η Σούζαν Έβερς και η Σάρον ΜακΚέντρικ, συναντιούνται τυχαία σε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση. Τα κορίτσια έκπληκτα ανακαλύπτουν πως είναι δίδυμες αδελφές, τις οποίες χώρισαν οι διαζευγμένοι γονείς τους όσο εκείνες ήταν ακόμα μωρά. Προσποιούμενη η μία την άλλη, αλλάζουν θέσεις, ώστε η κάθε μία να συναντήσει τον γονιό που δεν γνώρισε. Όταν ανακαλύπτουν πως ο πατέρας τους ετοιμάζεται να παντρευτεί μια διπρόσωπη χρυσοθήρα, η Σούζαν και η Σάρον ενώνουν τις δυνάμεις τους και οργανώνουν ένα σχέδιο για να ξανασμίξουν τους γονείς τους. (128 λεπτά) (Ηλικία: 6+)
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Σουίφτ
Ηθοποιοί: Χέιλι Μιλς, Μορίν Ο’ Χάρα, Μπράιαν Κιθ, Τζοάνα Μπαρνς


Αυτή η διασκεδαστική κωμωδία της Disney, είναι η τέταρτη κατά σειρά από τις 18 κινηματογραφικές μεταφορές του παιδικού βιβλίου του 1949, “Η Διπλή Λότε” του Γερμανού συγγραφέα Έριχ Κέστνερ και ξεχωρίζει ακόμα ως η πιο αγαπημένη κοινού και κριτικών.

Η ταινία σε σενάριο και σκηνοθεσία του Ντέιβιντ Σουίφτ, αφηγείται την έξυπνη και γλυκιά ιστορία μέσα από γοητευτικά σκηνικά, εξαιρετικά για την εποχή ειδικά εφέ, ευχάριστα τραγούδια των Αδελφών Σέρμαν και κομψές ερμηνείες από μερικούς από τους πιο διάσημους ηθοποιούς της εποχής της, όπως η Μορίν Ο’ Χάρα και ο Μπράιαν Κιθ στους ρόλους των γονιών.

Η Χέιλι Μιλς στη δεύτερη από τις έξι ταινίες παραγωγής του Γουόλτ Ντίσνεϊ όπου πρωταγωνίστησε από την Πολυάννα (1960) μέχρι και την Ασημένια Γάτα (1965), πραγματοποιεί δύο από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας της. Η Μιλς ενσαρκώνει με φυσικότητα τις δύο άτακτες μα και αξιαγάπητες δίδυμες αδελφές και δημιουργεί για την κάθε μία από έναν ξεχωριστό και εξίσου χαριτωμένο χαρακτήρα.

Μετά την τυχαία συνάντησή τους και μια αρχική αντιπάθεια, τα κορίτσια ανακαλύπτουν τη σχέση τους, γίνονται φίλες και μαθαίνουν όσα περισσότερα μπορούν η μία για τη ζωή της άλλης μέχρι το τέλος της κατασκήνωσης όπου και αλλάζουν θέσεις. Η Σούζαν, το αγοροκόριτσο που έχει μεγαλώσει στην Καλιφόρνια, στο ράντζο του πατέρα της Μιτς Έβερς, ταξιδεύει ως τη Βοστώνη για να γνωρίσει τη τρυφερή μητέρα της Μάγκι ΜακΚέντρικ. Αντίστοιχα, η καθωσπρέπει Σάρον πάει στο πανέμορφο ράντζο για να γνωρίσει τον στοργικό πατέρα της.

Στο κέντρο της πλοκής βρίσκεται το διαζύγιο και οι συνέπειες που μπορεί να έχει στα παιδιά ο κακός χειρισμός του από τους γονείς. Ωστόσο, παρά τη βαρύτητα του θέματος που πραγματεύεται, η ατμόσφαιρα της ταινίας διατηρείται ανάλαφρη. Το παιδικό χιούμορ είναι άφθονο, καθώς πηγάζει από τις συχνές σκανδαλιές των δύο ευρηματικών ηρωίδων.