Εγώ, ο Απαισιότατος (2010-2017)

Εγώ, ο Απαισιότατος (2010-2017)

Εγώ, ο Απαισιότατος (2010-2017)
Η σειρά ταινιών Εγώ, ο Απαισιότατος αποτελείται από δύο ταινίες μεγάλου μήκους, ένα Spin-Off / Prequel με τίλο Μίνιονς, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου, και δύο ταινίες μικρού μήκους. Επίσης, αναμένεται άλλη μία συνέχεια να κάνει πρεμιέρα στις 30 Ιουνίου του 2017.

Για διαφορά αυτή η ταινία κινουμένων σχεδίων έχει στο επίκεντρό της έναν υπέρ-κακοποιό, που δεν αναγεννιέται σε ήρωα μέσα σε μια βραδιά, μα παίρνει τον χρόνο του, αντιμετωπίζει διλήμματα και σκέφτεται καλά τις αποφάσεις που λαμβάνει. Από την αρχή είναι ξεκάθαρο, πως δεν πρόκειται για έναν μονοδιάστατο τύραννο, μα για έναν "κακό" που ψάχνει να βρει τον δρόμο του.

Σε αυτό τον πολύπλοκο χαρακτήρα, οι δημιουργοί προσθέτουν μια υπερβολικά κριτική μητέρα και τα τρία πιο ακαταμάχητα αξιολάτρευτα μικρά ορφανά κοριτσάκια και συνθέτουν μια εκπληκτική ταινία με πλοκή, χιούμορ και πλούσιο συναίσθημα! Οι δύο πρώτες ταινίες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα, αποτέλεσαν τεράστιες εμπορικές επιτυχίες αφού με συνολικό προϋπολογισμό τα 145 εκατομμύρια δολάρια απέφεραν παγκοσμίως πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο.

Σκηνοθέτες: Πιερ Κοφέν, Κρις Ρενό
Ηθοποιοί: Στιβ Καρέλ, Τζέισον Σίγκελ, Ράσελ Μπραντ, Γουίλ Αρνέτ, Τζούλι Άντριους, Κρίστεν Γουίγκ


Εγώ, Ο ΑπαισιότατοςDespicable Me (2010)
"Εγώ, ο Απαισιότατος"  
★★★★★★★☆☆☆   
Ο Γκρου προσπαθώντας απεγνωσμένα να αναγνωριστεί ως ο μεγαλύτερος εν ζωή κακός, αποφασίζει να κλέψει το φεγγάρι, υπολογίζει όμως δίχως τρία μικρά ορφανά κοριτσάκια. (95 λεπτά) (Ηλικία: 6+)








Banana (2010)
"Μπανάνα"    
★★★★★★★
Τα Minions κυνηγούν μια μπανάνα και ένα μήλο γύρω στο εργαστήριο. Ξεκαρδιστικό spin off μικρού μήκους των ταινιών "Εγώ ο Απαισιότατος". (4 λεπτά) (Ηλικία: 4+)








Home Makeover (2010)
"Εγώ, ο Απαισιότατος: Home Makeover"    
★★★★★★★
Ένας κοινωνικός λειτουργός έρχεται στο σπίτι Gru να ελέγξει αν είναι κατάλληλο για παιδιά. Τότε η Μάργκο, η Ίντιθ και η Άγκνες μαζί με τα τσιράκια πρέπει να φροντίσουν την κατάσταση. (5 λεπτά) (Ηλικία: 5+)








Οι Καλύτερες Ταινίες για Παιδιά 2013 Εγώ, Ο Απαισιότατος 2Despicable Me 2 (2013)
"Εγώ, Ο Απαισιότατος 2"  
★★★★★★★☆☆☆   
Μια απόρρητη οργάνωση, αφοσιωμένη στη διεθνή δίωξη του κακού, στρατολογεί τον Γκρου για να βοηθήσει ενάντια σε μια νέα παγκόσμια απειλή και μαζί με τα Μίνιoνς και τη νέα του συνεργάτιδα Λούσι, να ξεσκεπάσει τον υπεύθυνο. (98 λεπτά) (Ηλικία: 6+)







Οι Καλύτερες Παιδικές Ταινίες του 2015 ΜίνιονςMinions (2015)
"Μίνιονς"  
★★★★★★★☆☆☆   
Τα μίνιονς Στιούαρτ, Κέβιν και Μπομπ προσλαμβάνονται από τη Scarlet Overkill, μία σούπερ κακοποιό, η οποία, μαζί με τον σύζυγό της και εφευρέτη Herb, καταστρώνουν ένα σχέδιο για να κατακτήσουν τον κόσμο. Μία ξεκαρδιστική παραγωγή από την Illumination Entertainment και τη Universal Pictures. (98 λεπτά) (Ηλικία: 6+)
Σκηνοθέτης: Κάιλ Μπαλντά, Κρις Ρενό
Ηθοποιοί: Πιερ Κοφέν, Κρις Ρενό, Σάντρα Μπούλοκ, Μάικλ Κίτον, Στιβ Κούγκαν




Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Εγώ, ο Απαισιότατος (2010):



Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Εγώ, ο Απαισιότατος (2013):



Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Μίνιονς (2015):